Jakten halva eller hela nöjet?

Det går bra nu, men jag hinner inte med mig själv riktigt som jag borde. Exempelvis har jag inte lyckats städa hemma på 3 veckor. Dammråttorna kommer snart fälla mig på väg till muggen mitt i natten och äta upp mig.
Men, ibland så känns sånna saker allmänt underorndade.
Som just nu exempelvis, för allt går så bra.

Jobbet bara går av sig självt och resultaten är fantastiska. Flirtar finns det en del av, även om vissa kanske är lite svårare att ha å göra med än andra.
Vissa tjejer är bara jäkla svåra av naturen. Och, i vanlig ordning är det en nagel i ögat att inte alltid få som jag vill.
Undra om jag är lika puckad som alla andra, dvs har nån slags förkärlek till jakten. För en sak är iallafall säker.
Det absolut enklaste sättet att bli av med mina uppvaktningar, det är att vara lättfångad.
Därmed inte sagt att jag gillar spel.
men ändå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0