Dumsnålhet bedrar

Hon brukade ju i tid och otid påpeka att jag var en sån märkesssnobb, vilket jag egentligen inte alls är. Men, i och med vad jag jobbar med, och hur folk omkring mig klär sig vill jag förstås se proper ut. Inget konstigt med det.

Nu är saken den att jag alltid brukar köpa Tiger skor, en av de saker jag fått äta upp vid fler än ett tillfälle. Tigerdojjer är inte bara snyggt, dom råkar hålla på ett helt annat sätt också.

Och det är inte så att jag springer och betalar 2 500 kr för ett par heller, jag brukar lite då och då åka till Vingåkers Outlet och handla lite.

Tyvärr var det nog lite mer än ett år sen denna gången, så jag har sladdat runt på Din Sko, De Deitrich m.m i deraqs budgetvarianter, som Hon dedär x:et alltid menat håller minst lika bra.

BULLSHIIIIT!

Back to basic, jag bokar en biljet till Vingåker vid löning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0