Ensam kille söker

Ambivalensen kryper i kroppen. Efter att ha legat sjuk i en vecka, vilket tillika var den första helt nyktra veckan på 3 månader, så är jag rastlös.
Även fast jag fullt ut begriper att det vore inte bara korkat, utan på gränsen till vårdslöst att gå ut ikväll.
jag hoppas verkligen att jag kommer klara av att lägga band på mig själv, men jag har å andra sidan gjort dumma saker tidigare. Dummare än att gå ut trots att man inte är helt frisk till och med. Just när det gäller dumheten verkar jag knappt känna några gränser längre. Eller så skiter jag bara helt i det, jag vettefan.

Så, här sitter man då på kontoret. Lyssnar på allas planer för helgen med denna ambivalens, och framför allt vetskapen om att det kommer att bli tråkigt hemma.

Ensam kille söker flickvän att på sätt och vis bli räddad av.... Verkar det som....
Hade jag det hade hela detta inlägget löst sig av sig självt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0