Hemmamatcher

Tog uppenbarligen det strategiska beslutet att spela hemmamatch inatt. Mindre bra strategi dock att släpa hem en branchkollega. Jag som nitiskt i hela min karriär hållt mig ifrån sånt, typiskt.
Hade det varit en bra resa hade jag kanske inte haft lika mycket ågren, men det var verkligen bara ett renodlat fylleknull på ren svenska.
Och sådana är sällan särskilt givande eller intresssanta.

Däremot kunde jag konstatera att det är väldigt mysigt att sova med en till varm kropp i sängen, fast det känns redan lite ovant.
Tror att jag borde göra som förra gången jag var singel och skaffa mig en "bara sova sked kompis". Visserligen sket det sig sist på i princip alla fronter, men ändå.
Jag kan lätt klara mig utan sex, men aldrig utan närheten. Har alltid, och kommer nog alltid vara en sucker för kramar och att ligga sked.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0