Jag är KÄR

Jag är nog faktiskt riktigt kär idag, eller vart egentlgien igårkväll.
Nej, det handlar inte om snärtan jag telefonerat medsenaste tiden, nånting säger mig att den relationen inte är nåt värt att satsa på, hon behöver både landa i sig själv och reda ut issues.
Ovanpå det är jag inte alls intresserad av nån slags distansrelation, oavsett om sthlm-uppsala kanske är gränsfall.
Jag är fett kräsen och ser det som min mänskliga rättighet att ha min tjej på cykel avstånd så jag kan ångra mig mitt i natten och komma på att det är mysigare att sova två.

Hur som så är jag inte kär på det sättet.



Men i dethär däremot, i detta är jag tokkär.
har bestämt att min familj skall dubbleras, nästa vår blir vi två. Jag och en svart sånhär tös ska dela våra liv ett bra tag framöver.



Är det möjligt att göra nåt annat än att smälta fullständigt?

En tik ska jag ha iallafall, låg halva natten och fnulade på namn.
Bra förslag mottages tacksamt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0