Puckade jakter

Denhär flirten jag har just nu är bara rent skum. Hon verkar engagerad i mig, sms:ar och mms:as osv. Har haftbra chattar och messat fram och tillbaka i ett par veckor.
Jag vet, iom vad hon skriver i sin blogg, att jag tydligen är en vän.

Men.

Trots daglig kontakt via alla olika internet grejjer så svarar hon aldrig i telefon.
Känns som att tillräckligt många varningslampor har tänts nu.
Samtidigt gillar jag henne, fan, varför vill man alltid ALLTID ha detsom är lite struligare och svårare.

Jävla skit.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Haha. Sant. De som ringer stup i kvarten kastar man bort. Låt henne ringa?



Jag blir lite störd på att nu ringer man inte längre. Min kompis frågade mig igår när vi senaste pratade i telfon egentligen. Nu är det en liten ruta på facebook, eller ett sms. Dumt.

2009-09-13 @ 23:12:24
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Bara En Kille

ja, du har helt rätt, jag är själv ointresserad av spel. Vill hon hålla på så kan hon göra det på sin kant, jag tänker inte vara med alls.



Apropå din kompis, så, ja, tragiskt.

Jag noterade nåt ovan om mötet som reflektion på det..... :)

2009-09-16 @ 10:12:41
URL: http://baraenkille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0