Saker som löser sig av sig självt

Det är lite utav det bästa som finns när saker man inte tagit tag i bara sonika löser sig per automatik. För inte fan kom jag ihåg att tjacka upp mig på några kalsingar innan fyllan kickade in. Men, eftersom kvällen slutade med en bortamatch så ordnade sig allt såpass praktiskt att jag kunde sno lite undies där. Nej, inte av nån stackars bedragen pojkvän, snarare ett ex som lämnat lite kläder.
iallafall var den ena av tjejerna singel, men när man blir inbjuden att gosa med två sötisar samtidigt brukar man inte börja moralisera över huruvida det är eller inte är taskigt mot någons kille.
För hade den pojkvännen ifråga haft samma erbjudande som jag så hade han knappast tackat nej.

Så, här sitter jag på jobbet. Och det börjar gå upp för mig att det knappast var jag som satte på någon i natt. Tjejerna satte fan på mig. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0