Storkok

Har verkligen ingen aning om vart jag ska göra av en hel sida med griljerade revbensspjäll. Men dom ser jäkligt goda ut där dom ligger, under den halvdunkla ungsbelysningen, och som Mat Tina skulle sagt "Gottar till sig".
Matlagning för mig, efter uppbrottet, har nästan helt uteblivit. Trist, för det är ett av mina favorit intressen.
Delvis på grund av att jag knappt varit hemma, och resterande del vet jag ju beror på mitt matslarv överlag. Om jag snittat på 1,5 mål mat om dagen senaste tiden är det nog fan högt räknat.
Det har absolut inget med nån slags bantning att göra, mer att jag inte haft nån matlust alls. Och den är egentligen inte tillbaka heller. Men jag tyckte, när jag gick på Vi butiken, att det skulle vara kul att göra nåt.
Så, nu har jag då snart 2,5 kilo revbensspjäll som ser sjukt goda ut. Men jag är såklart inte hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0