Jack´n Jones

Köpte mig ett par jeans på Jack´n Jones för nån vecka sen, tog förstås inte mer än ett par dagar innan en söm i gylfen hade släppt. Men jag har ju min kompis som jobbat inom branchen som påpekade det uppenbara fabrikationsfelet och att jag naturligtvis har rätt till antingen nya jeans eller pengar tillbaka.

Jag stövlar förstås dit, presenterar mitt dilemma. Och får faktiskt ett par nya jeans som jag provar.
För att omedelbart upptäcka att exakt samma söm är så dålig att den går upp om man tittar på den i princip.
Ytterligare ett par jeans kommer in, ytterligare en gång upprepar sig samma sak.

Då vänder Jack´n Jones. Dom menar att jag får lämna byxorna för reparation. Dom menar att några nya jeans inte kommer på fråga.
Mig veterligt betalade jag inte för ett par redan lagade byxor.

Hade det varit första gången Jack´n Jones hade levererat klädre med bristfälliga sömmar eller en passform som försvinner efter 1 tvätt, då hade jag haft överseende.
Denhär gången tänker jag fan inte ge mig.
Jag ska ha mina pengar, inga nya trasig jeans! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0