Bortskämd kropp och förvirrat hjärta.

Ska åka på en kickoff, med SPA behandlingar och hotellboende, god mat och obegränsat med gratisöl.
Dilemmat är att jag inte kunde brytt mig mindre.
Lyckades med bedriften att hålla mig på krogen onsdag-måndag, med enda vilodagen igår. Så tanken på att åka iväg och festa känns en smula avlägsen.

Tänkt en del på henne, dendär lite lite yngre saken som ska dejtas på Lördag.
Skule fan inte förvåna mig ens en liten sekund om jag kommer gå och bli intresserad av henne på riktigt. Speciellt eftersom det på sikt inte finns nån framtid.
Som upplagt för at det ska bli strul. men det kanske är min tur att få hjärtat lite kantstött denhär gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0