Underbara kvinnor, och menlösa X

Tänk att allting alltid måste komma samtidigt.
Som nu, när jag liskom inte ens har lust att flirta och gå på dejter. Då, då kan man ge sig fan på att det trillar inn intresseförfrågningar och inbjudningar till både den ena och den andra sötnosen.
Och eftersom man absolut inte vill missa nån, eller ännu värre välja fel. Så dejtar man såklart allihopa samtidigt. Asså, fast olika dagar förstås.

För övrigt ett sjuhelvetes pussel att hålla ihop. vem hade en mamma som jobbade med bla bla bla osv osv.
Omöjligt att hålla reda på, vilket också gör att man onekligen inte engagerar sig i någon alls istället.
Man behöver knappast vara professor för att begripa vad som händer sen. Det vanliga liskom.  Jag tröttnar på att hålla bollarna i luften och skiter i allihopa, slutar svara på sms.
För övrigt ett eminent sätt att avsluta relationer på.

Apropå att avsluta relationer.
Åkte samma buss som mitt underbara X imorse. Jag kunde inte hålla mig för skratt när våra ögon möttes och hon demostrativty vände bort blicken.
Herregud, 14 år eller?
Kvinnor är underbara.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0