Saknar

Fan va det är mycket lättare att vara singel. Och inte bara lättare, betydligt roligare också.

Att sitta i en soffjävle och "mysa" är faktiskt inte särskilt roligt. Rent utav skittråkigt om man ska vara ärlig.
Å andra sidan, backar jag tiden sisådär ett år, så 'är jag inte helt säker på att det är så jag vill ha det heller.
Vill mer ha nån slags medelväg. men det verkar vara i praktiken omöjligt.
Är man tillsammans ska man tydligen leva som en organism.
Eller?!
Näe, fan jag är inte swån. jag uppskattar att få vara ifred ibland. Göra "mina saker".
Som att spela lite TV-spel exempelvis.
Vilket inte är helt uppskattat.
Och förståelsen för att jag tycker TV-spel är roligare än att fika och shoppa på stan är obefintlig.
Tjejer.... Suck.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0